tisdag 24 april 2012

Praktikanten skriver - Heminredning - canvastavla - änglar

Hejhej

Nu är det Josefin som skriver, jag ska ha praktik här på Amende ord&ton i tre veckor, så mysigt.
Vem är Josefin då? En 19 årig tjej från Herrljunga med stort intresse för bygg, heminredning och kyrkan. Bor i ett eget litet hus strax utanför Herrljunga på mina föräldrars gård så jag tänkte visa er vilka saker från Amende jag skulle vilja pryda mitt hus med.

Den här fina tavlan skulle få pryda min sovrumsvägg för att varje morgon ge motivation till att göra det bästa av dagen.

De här söta askarna skulle gärna få stå i mitt tv rum till förvaring för småsaker man inte vet vart man ska göra av men som man ändå behöver ha.

Den här söta hängaren med hjärtan skulle jag gärna ha i mitt kök till att hänga kökshanddukar, grytlappar och kanske någon söt liten tavla på.

Ett sött kakfat antingen att ha kakor på eller att lägga fina smycken på.

Och till slut lite söta saker att ha i badrummet med änglar på.

Det var allt från mig för tillfället
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...