måndag 1 november 2010

SKILLET - AWAKE


Nu är Sandra här igen som sommarjobbade här för några månader sedan ^^Jag tänkte skriva om en helt otrolig skiva som heter Awake!
Jag klagade för några dagar sedan att det inte finns någon bra kristen rock musik.
Självklart så skulle min mamma mot bevisa detta så hon satte sig och letade och efter typ 20 minuter hade hon hittat detta otroligt begåvade band!

Raden " I´m at war with the world and they try to pull me in to the dark" ifrån låten Awake and Alive fick mitt blod att frysa till is samtidigt som jag kännede en brinnande eld inom mig!

Jag som gillar typ metallica, Bullet for my valenitne och Green Day hittade plötsligt ett nytt band som snodde 1:a platsen :)
Skivan finns inte ( just nu) på ord och ton, men JAG SKA BESTÄLLA DEN!!!
Så nu är den på gång!
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...