tisdag 16 november 2010

Julklappar - Musik - Biblar - Änglar - Barnböcker

Har du börjat julhandla ännu?
Inte jag heller...men jag blev lite sugen när julkorten och adventsljustakarna plockades upp i butiken. Funderar mycket kring vilka böcker man ska ge bort i jul, vilka som ska få vad.
Tänk vad fantastiskt att vi får dela ut böcker med kristet budskap idag, till våra grannar, vänner och familj.
Flera nya böcker är på gång,
som föddes utan armar och ben men har övervunnit sina handikapp och lever idag inte bara ett självständigt liv utan även ett rikt och meningsfullt liv, eller ett galet bra liv” som han själv säger.

Skapad för ett högre syfte av Brian Houston- Det finns en fråga som män och kvinnor över hela jorden har ställt sig sedan tidernas begynnelse:Vad i all världen gör jag med mitt liv? Kanske har vi sökt och vunnit rikedomar, bara för att finna att vi söker något mer. Kanske har vi kämpat i åratal, bara för att hålla tillbaka den panik vi känner över att leva i dessa tumultartade tider. För alla dem av oss som verkligen söker en mening i livet finns det goda nyheter: Gud har en plan. Inte bara för den här jorden, inte bara för mänskligheten. Han har ett speciellt syfte just för dig.

Din tid är nu av Joel Osteen - Jag vet inte vad du har för mål, vad du har för drömmar eller hur många hinder du har att övervinna. Men jag skulle vilja att du tar till dig budskapet i den här boken och att du låter det sjunka in djupt i ditt hjärta: Du är närmare än du tror.

Alla dessa böcker och mycket mycket mer kan du köpa i våran webshop eller kom in och gör ett besök i butiken på Allégatan 51, Borås

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...