fredag 3 september 2010

Hallelujah moments - små söta tavlor med text

ÄNTLIGEN är notboken HÄR, med de allra bästa sångerna!
Efterlängtad av många
Många av 2000-talets bästa psalmer kommer från oväntade håll -
- de framförs av arenarockare, i musikalsammanhang, i melodifestival och av stora vispoeter men har faktiskt blivit en del av vår psalmskatt.
Nu finns sångerna samlade i boken Hallelujah Moments.
De allra bästa, åtminstone.
Den kan du ha användning av hemma vid pianot eller med gitarren,
i bönegruppen, i ungdomskören, i söndagsgudstjänsten, på musiklektionerna,
i lovsångsbandet, på dop och bröllop och begravningar, till skolavslutningen ...
Det finns en sång för alla tillfällen
"Precis så känns det. Precis så är det."
"Den där sången handlar ju om mig ..."
"Exakt de orden skulle jag ha använt om jag bara hade kommit på dem ..."
"Jag vet att det är meningen att man ska tänka på en förälskelse när man lyssnar,
men för mig skulle det kunna vara Gud ..."
Å, så några fler söta tavlor.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...